نماد بورسی کدما

تحلیل نماد کدما + آشنایی با نماد بورسی کدما

شرکت معدنی دماوند در تاریخ 1362.01.21 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. موضوع فعالیت این شرکت انجام هرگونه عملیات نظیر اکتشافات، بهره‌برداری، مشاوره در امور مدنی، نقشه‌های زمین شناسی، سرمایه‌گذاری مستقیم و غیر مستقیم، ایجاد صنایع و… است. تمامی فعالیت‌های این شرکت به طور مشارکتی با بخش دولتی، تعاونی، خصوصی، تولید انواع مصالح و لوازم مورد نیاز ساختمانی و معدنی صورت می‌گیرد.

کدما

آخرین تحلیل‌های نماد کدما

تحلیل کدما

سهم در کانال صعودی کوتاه مدت قرار گرفته و

مقاومت 80245 رو شکسته

در صورت تثبیت روی حمایت فوق 80245 ، میتواند هدف 90187 را تاچ کند

در صورتیکه روی حمایت 80245 تثبیت نشود ، از حمایت 73617 برخوردار خواهد شد



اسیلاتور rsi

در اسیلاتور rsi ، شاهد واگرایی معمولی منفی هستیم که این واگرایی نشان دهنده اصلاح سهم در روزای آتی میباشد



اندیکاتور moving average

در اندیکاتور moving average ، میانگین متحرک کوتاه روند صعودی داشته و قیمت بالاتر از میانگین متحرک کوتاه مدت قرارگرفته که با توجه به این تفاسیر،این اندیکاتور سیگنال خروج نمیدهد



اندیکاتور band bollinger

در اندیکاتور باند بولینگر ، باند بالایی صعودی – باند میانی صعودی – باند پایینی نزولی با توجه به قرارگیری باندها ، این اندیکاتور سیگنال خرید برای میان مدت صادر میکند



دقت:تحلیل انجام شده به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش نمیباشد و فقط از دیدگاه تیم تحلیلی آکادمی رسول ترزم پور تحلیل و بررسی شده است.

 

درکنار ما دانشت رو افزایش بده

کدما

با نماد کدما بیشتر آشنا شوید...

آشنایی با سهم کدما

تحلیل کدما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های معدنی است که در بازار بورس فعالیت می‌کند. این شرکت با نام معدنی دماوند سابقه‌ای 38 ساله در زمینه محصولات معدنی مانند سنگ آهک، پوکه معدنی، سنگ لاشه، سنگ های ساختمانی و… دارد. در ادامه قصد داریم با سهم کدما و پیشینه آن بیشتر آشنا شوید.

جایگاه سهام کدما در صنعت

 شرکت دماوند با نماد بورسی کدما دارای 2 معدن فعال و 2 معدن غیرفعال در کشور بوده و معدن‌هایی نظیر تراورتن، اژدهاتو در زنجان و معدن سرب دونا در مازندران هم زیر نظر این شرکت فعالیت می‌کنند.

سهامداران کدما چه شرکت هایی هستند؟

میزان سرمایه سهام کدما از زمان تاسیس 30 میلیارد ریال بوده که طی چندین مرحله افزایش پیدا کرده است. طبق آخرین گزارش‌های ارائه شده توسط این شرکت، آخرین افزایش سرمایه از آورده نقدی و مطالبات 250 میلیارد ریال بوده است.

عمده‌ترین سهام دار این نماد بورسی، شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس با 47.57 درصد بوده و بعد از آن صندوق بازار گردانی سینا بهگزین با 1.24 درصد است.

نماد بورسی کدما چگونه قیمت گذاری می شود؟

خرید و فروش محصولات کدما براساس نوع و طبق معیارهای مختلف صورت خواهد گرفت. به عنوان مثال محصولاتی مانند پوکه معدنی و تراورتن بر اساس قیمت‌های بازار داخلی به گونه‌ای برآورد می شود که با سایر عرضه کننده‌ها قابل رقابت باشد. در تحلیل بنیادی کدما میزان و مبلغ هرکدام از این محصولات در چهار دوره مالی گذشته مشخص شده است.

تحلیل نماد بورسی کدما

شرکت معدن دماوند که در دوره 9 ماهه منتهی به 1401.09.03 مبلغ 313 میلیارد را برای تامین مواد اولیه مصرفی خود هزینه کرده است. در صورتی که در دوره‌های آموزش بورس تبریز شرکت کرده باشید، به راحتی می‌توانید نمودار های سود و زیان این شرکت را تحلیل کرده و پس‌انداز خود را به درستی سرمایه‌گذاری کنید. گزارشات این شرکت حاکی از آن است که مقدار مبلغ هزینه شده نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با 21% رشد مواجه شده است. ضمن اینکه انتظار می‌رود در پایان سال 1402 مبلغ 1.342 میلیارد تومان برای تامین مواد مصرفی خود هزینه کند.

نمودار قیمتی کدما، روند افزایش قیمت را نشان می دهد

مطالعه و بررسی نمودارهای ارائه شده توسط کدما حاکی از آن است که روند افزایش قیمت در فروردین سال 99 آغاز و در تاریخ 1399.10.22 به بالاترین قیمت خود رسیده اما بعداز رسیدن به سقف قیمتی، روند نزولی خود را تا فروردین 1402 آغاز کرده است.

کلام پایانی

نماد بورسی کدما را در این مقاله معرفی کردیم. از تاریخچه و بنیانگذار این شرکت صحبت کردیم و نمودارهای خرید و فروش آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. امیداست بتوانید با مطالعه و در نظرگرفتن این اطلاعات، پس‌انداز خود را به‌درستی سرمایه‌گذاری کنید.

ترزم پور

بیش از 2800 فارغ التحصیل

بیش از 3400 دانشجو

آکادمی رسول ترزم پور

تضمین بازگشت وجه

موفقیت با کمترین قیمت

course

مشاوره ثبت نام دوره های آموزشی